اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

حکمت یا .....

دلم میخواد بنویسم اما انگار حذفی نیست

ازفردا مراسم داریم منم که جونترین عضو خانومای خانوادم

ازفردا قراره خدمت مهمونای مراسم عزای حضرت زهرا با من باشه

ما ادمام به همین چیزا خوشیم

شاید خوشیم چون چیزی نداریم

این مدت دنبال کار بودم

نه اینکه بگم کار نیست

کارهست اما من جای الکی نمیرم کارکنم

جایی میرم که در ازای کارم 1چیزی یاد بگیرم

این مدت همش چشم امیدم به همین خانواده بوده

هرازگاهیم دوروبریام تلنگری برام شدن که اگر جور نشه حتما صلاحت نبوده

خیلی چیزا صلاح ادم نیست اما ادم میخوادش

اره منم دلم کار تو اون شرکتو میخواد

اما اگرنشه ختما 1حکمتی توشه

شایدم من صلاحیته اون کارو نداشتم

فردا صبح قراره ثواب کنم

اما ازامشب برنامه ریزی گناه فردا عصرمم چیدم

واقعا که بقول فیلسوف حتی دین داشتنمم تکلیفش با خودم معلوم نیست

کلی خبر بود که باید ثبت میکردم

اما حسو حالو انگیزش نیست

با خیال راحت بخوابید چون .........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد