اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ستاره حسود

دلم گرفته

حس می کنم باز حسودیم شده

اینکه ادم حسود باشه خوب نیست

بدترازاون اینکه بیای جاربزنی من حسودم

اما واقعا حسودیم میشه

حسودیم میشه به دخترپسرایی که طعم عشق و چشیدن

و دارن براش میجنگن چون طرفشونو پیداکردن

دلم چشیدن مزه ی عشق و میخواد

اما هرچی واسه رسیدن بهش دست و پا زدم پیدا نشد

هرچی بود هوس بود و هوس و هوس

من مثل قبلنا پاک نیستم

اما مثل بقیه جونام از گناهام لذت نبردم

مثل همسنام جونی نکردم

خواستم عاشقی کنم

اما نخواستن عشقونه بام رفتار کنن

دیگه دیگه اینم زندگی ما بوده دیگه

اما الان و این لحظه بنده باز حسودیم شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد