اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

رنگ اسمون

بهم ثابت شده

رنگ اسمون همیشه ثابته

رنگ اسمون از چشم من همیشه 1رنگه

رنگ اسمون از چشم تو همیشه 1رنگه

رنگ اسمون از چشم من شاید همیشه تیره و ابری باشه

رنگ اسمون از چشم تو شاید همیشه ابی و سفیدو پاک باشه

رنگ اسمون ازچشم من همه جای دنیا 1رنگه

رنگ اسمون از چشم تو هم همه جای دنیا 1رنگه

اره بهم ثابت شده

اسمون دنیای کوچیکه من همه جا و همیشه 1رنگه

هرچیم امیدوارم باشم شاید رنگ ببازه نمیبازه

همیشه و همه جا این منم با همین دنیا با همین اسمون

شاید هوا ابری تر از این بشه

اما انگار قرار نیست روز افتابی بیاد

پس چرا بزرگترا میگن پشت این هوای طوفانی هوای افتابی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا نمیاد اون روز؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی همچنان باید امیدوار بود؟؟؟؟

پس با نتیجه گیریای شخصی باید چکار کرد؟؟؟؟؟؟

هوای افتابی،اسمون ابی پس کجایی؟؟؟کی میایی؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد