اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

شروع سال 92

سلام

سال نوتون مبارک

امیدوارم سالی سرشار از سلامت و موفقیت و خوشبختی داشته باشید

سال 92 هم شروع شد

نمی تونم پیش بینی گنم امسال به کجا میرسم

نمیدونم اما انگار واسه امسال هیچ برنامه ای ندارم

امیدوارم بی برنامگی بیشتر از با برنامگی شیرین باشه

اما کلا 92 رو ترجیح میدم به 91

بگذریم از این حرفا

راستش دیگه دوس ندارم اینجا بنویسم

میدونم کسیم مشتاق موندنم نیست

الانم اگر می نویسم بخاطر چند نفریه که میبینم میخونننم

دنیای عجیبی شده عجیب با طعم گس

امسال با تمام وجود دلم میخواست لحظه تحویل سال

تو اتاق خودم باشم

تنهای تنها

اما مامان بابام نذاشتن

هرچند که میدونم اونام احتمالا خیلی راضیترن اگر من نباشم

طفلکا با تمام وجود دوس دارن من سرو سامون بگیرم

نه فقط اونا بلکه همه

مامانجونم بهم میگه ایشا.. سال دیگه تحویل سال تو خونه خودت باشی

اره منم امیدوارم حداقل تا سال دیگه شده 1زندگی مجردی جمع و جور اما جدا داشته باشم

دردناکه اینکه حس کنی هیچ جا میخوانت

نه تو دنیای حقیقی نه تو دنیای مجازی

میدونم این حس از ضعفمه

اما اره من تو این مورد ضعیفم

و دارم به چشم خودم خواسته نشدنم توسط دیگرانو میبینم

واین درد داره،دردیکه سایش دهنده ی روح و روان و جسمه

و من اینروزا تنها راه حلی که براش پیدا مردم خوابیدنه

اینکه بخوابم و یادم بره چقد تنهامو هیچ کس .......

اینکه تو گیجی و خواب الودگی باشم تا نتونم جدی به زندگیم فکر کنم

اینکه نتونم فکر کنم چی میخواستمو چی شد

اینکه نتونم فکر کنم .........................

اره من 1مریضم که هرچی ننویسم بهتره.......

هم واسه من هم واسه دوستا

نکنه 1وقت جنونم به اونها منتقل شه

از اون دوستایی که خجالت زدم میکنن و با اکراه یا بی اکراه میخوننم خیلی ممنونم

میخونمتون دوستا اما بی صدا

امیدوارم شما سال با برنامه و شیرینیو پیش رو داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد