اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

عذاب وجدان جواب نه

مامان و بابا تصمیم گرفتن و بهشون گفتن نه 

بابا گفت از چندنفر پرسیدم فقط تعریف کردن 

مخصوصا از پسر سومیشون  

که همین شازده باشن که براش اومده بودن خواستگاری 

اما بابا گفت هرچی فکر میکنم 

میبینم اگر بیادو همو بپسندن 

همه میگم فلانی دخترشو داده به کجا 

یعنی اینورا پسر پیدا نمی شده که بیاد دخترشو بگیره 

بعد مامان به من داشت ادرس میداد خونشون کجاست 

به مامان میگم مامان منکه بلد نیستم 

مامانم میگه تو فلان فلکرو نمیدونی کجاست؟؟؟!!! 

من میگم نه 

مامان میگه این ۴سال وقتی بابا داشت میبردو میاوردت 

از اون خیابون رد میشدید 

میگم مامان کل این ۴سال اون مسیر واسه من تازگی داشت 

خلاصه بعد کلی تماس مامانیه گلش 

مامانم گفته بود شرمنده خانم ک... .... 

مامان میگفت اصلا وارفته بود 

گفته بود بخدا پسرمن خیلی خوبه 

اخه چرا؟؟؟؟؟؟ 

مامان میگفت نمیدونستم چی بگم 

اخرش مامان گفته بود 

از ستاره پرسیدیم حتی فلان فلکرم بلد نیست 

مامانش گفته بود خب چه اشکال داره؟ 

پسرما که قرار نیست زنشو بیاره اینجا 

مامان میگفت اصلا انگارحالش بد شده بود 

میگفت گفته بخدا بچه هام از بودن اینجا راضی نیستن 

اما چون ازقدیم اینجا بودیم 

حاج اقا دلش نمیاد ازاینجا بریم 

خلاصه که جواب نه دادن 

و مامان میگفت وقتی قطع کردم تازه عذاب وجدان گرفته بودم 

که پسری که همه چی بهش تموم بودو ....... 

امروز میگفت کل دیشب از عذاب وجدان خوابم نبرده 

ازاینکه نکنه اه اینا بگیرتمون 

ازاینکه نکنه دلشونو شکوندم 

به مامان میگم دیشب خونشون چه جروبحثی بوده احتمالا 

امروز خونه مامانجون بودیم همه  

زنداییام فهمیدن 

همه گفتن اخه فقط چون فلان جا بودن؟؟!! 

اخرشونم همشون به مامانم گفتن اشتباه کردیدو 

ادم نباید پسرخوبو الکی رد کنه و اینحرفا 

نمیدونم 

ازاولشم نمیدونستم 

ازمن نظر قطعی نخواستن 

هرچند که میدونستن اونی که میخوام نیست 

اما با خودم فکر میکنم 

من ازخدا میخوام ۱پسراکی سرراهم قرار بده و خوشبخت بشم 

اگر ۱روزی برسه که نشه و من بخدا شکایت کنم 

اگر خدا بهم بگه اونا که فرستادم همه میتونستن تورو خوشبخت کنن 

اما تو با دلایل الکی ردشون کردی من چه جوابی دارم؟؟؟ 

نمیدونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم 

من هیچی نمیدونم 

دلم عشق میخواد 

دلم ایده المو میخواد 

به زنداییام میگم 

وقتی قرار بود بیادو من بهش بگم نه 

پس چرا طفلک الکی بیاد اینجا 

که ۱وقت بپسنده و نه گفتن من تو دلش بمونه؟؟ 

اینجوری اقلا میگن شاید اگه پسرمون میدید نمی پسندید 

اما اونموقع چی ؟؟؟؟؟ 

زنداییام گفتن شاید اگر میدیدش به دلت مینشست 

اونوقت دیگه نه نمیگفتی 

اما خب اگه طرف قسمت ادم باشه 

الانم که بهش بگی نه 

چندسال دیگه بازم میاد 

فقط اینوسط چند سالو ادم ازدست داه 

زندایی سومی بهم میگه 

توام مثل فلانی هی به این خواستگارای خوب بگو نه 

تا ۱وقت بخودت بیای و ببینی ۳۰ سالت شده و  

د یگه خواستگار نداری 

ومن ۱آن وا میرم 

از دلسوزیای این سبکیشون خوشم نمیاد 

حس میکنم همشون خیلی وشتاقن شوهرم بدن 

حس میکنم تو نظرشون دیر شده ازدواج من 

حس میکنم ................................ 

چه اوضاع گندیه اینروزا 

مامانی میگه خواهری از شمال بیاد و 

بفهمه نه گفتیم باز ۱بساطیم با اون داریم 

و من فقط لبخند میزنم 

اما بمامان میگم 

مامان میشه ۱لطفی بکنی 

لطفا پیش کسی ازخواستگارای من نگو 

نگو معیارام چیه 

نگو که ۱روز به معیارام نرسم و بشم سوژه خنده همه 

..................................... 

............................... 

.............................. 

ولش کن 

۱چیز خنده دار بگم 

من تو برنامه ریزیام نمیدونم رو چه حسابی 

اما تاریخ کنکورو اخر دی ددر نظر گرفته بودم 

اما دیشب متوجه شدم که اخر بهمنه 

و البته که امسال ۱هفته افتاده زودتر تقریبا 

پس این ۱هفته ازدست رفترو میشه جبران کرد 

امیدوارم بشه 

بچه ها  دعام کنید 

نه فقط برا درس 

برا همه چی 

برا اینکه خدا باهام حرف بزنه 

برا اینکه خدا بازم مثل قبلنا حرفاشو 

با ایما و اشاره بهم بفهمونه 

برا اینکه ................... 

بچه ها اوضاع اصلا خوب نیست 

اصلا اصلا 

فیلسوف بهم میگه اصلا شدی ۱ستاره دیگه 

میگه کلی عوض شدی 

میگه هرچی شدی سعی کن زودتر با حالتات اخت شی 

سعی کن زودتر به ثبات برسی 

میگه ........................... 

وای بچه ها  

 

 

 

پ.ن :دوستای من کجایید 

چرا اینهمه ساکتید 

چرا 1نظری نمیدید 

چرا من بودنتونو حس نمیکنم 

شما نباشید من دلم به کی خوش باشه 

لطفا اگر هستید 1حرفی بزنید 

1راهنمایی کنید منو که تو گل موندم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد