اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

مامان 23 ساله

دلم گرفته

بدجورم دلم گرفته

دلم یکیو میخواد که باهاش درد و دل کنم

که برام فکر اشتباه نکنه

که برام نسخه اشتباه نپیچه

که برام دل الکی نسوزونه

که دلش خون نشه

اینروزا بیشتر از همه چی وقتی موهامو شونه میکنم زجر میکشم

دیدن تارای سفید بین موهای خرماییم.......

انگار شکنجس

هیچوقت به این چیزا فکر نمی کردم

تازه همیشه هرکس بهم میگفت

بهش میگفتم قشنگه

اما حالا وقتی چشمم به موهام میفته اتیش میکیرم

دلم خون میشه

دلم نمیخواد

دلم نمیخواد مجبور شم رنگشون کنم

دلم موهای خودمو میخواد

موهای خرماییکه بوقتش تیرنو بوقتش میدرخشن

حس می کنم هرروز داره تعداد موهای سفیدم زیاد میشه

شاید 10،15تا بیشتر نباشه

اصلا کسی متوجهش نشه

اما خودم که متوجه میشم که زجر میکشم

مامان اینروزا تا میرم تو هم میگه مامان جون اینقدر فکر وخیال نکن

تا حرف از موهام میزنم میگه

اینقدر نشین غصه الکی بخور

اینقدر از همه چی ناراحت نشو

موهاتم الکی سفید نمیشه

اما راستش همه میدونن که میشه

من خیلی چیزام شبیه مامانمه

این هم از لطف ژنهای مشابه مامان تو بدنمه

مامان تعریف میکنه که

وقتی 23 سالش بوده

وقتی من 1سالم بوده

بابا مریض میشه سخت

اینقدر سخت که من ازش میترسیدم

مامان میگه شب خوابیدم

صبح که ازخواب بیدار شدم رفتم جلوی اینه

کلی از موهام سفید شده بود

و حالا داره اون اتفاق واسه دختر کوچیکه ی مامان میفته

و این دختر کوچیکه داره از تو میشکنه

از تو شکسته

اما داره سعی میکنه سرپا بایسته

اره شکسته

بدجورم شکسته

دلم خیلی گرفته

دلم یکیو میخواد که برم تو بغلش گریه کنم

اما کسی نیست

نگید برو تو بغل مامانت که اگر برم تو بغلشو گریه کنم

هنوز صبح نشده خدای نکرده از غصه ی دختر کوچیکش دق میکنه

نگید برو تو بغل بابایت که اگر برم تو بغلشو گریه کنم

اون قت فکر میکنه دخترش دلش شوهر میخواد و .....................

نگید برو تو بغل خواهریت که اگر برم تو بغلشو گریه کنم

فکر میکنه غصه خواهرش بخاطر نبودنه ...................................

نگید برو بغل .......................

کسی نیست که بگید برو بغلش

دیگه هیچ کزینه ی دیگه ای نیست

نیست دیگه

نمیشه با خدا و تقدیر جنگیدکه

گریه میکنیم تو بغل خودمون

نه کسی و نگران میکنیم

نه ...........................


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد