اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

زلیخا

امروز 6 ساعت و 30 دقیقه درس خوندم

بزن اون کف قشنگرو دیگه

پشتشم بگو ماشاا... لطفا

نه اینکه بگم چشمتون شوره ها نه

من خیلی بی جنبه تشریف دارم

بعدم باید اعتراف کنم که من حتی 1کتاب هم تموم نکردم

واین نشون میده که من چقدر عقبم

میگیم میرسیم

ایشاا.. میرسیم

شمام دعام کنید که برسیم

دعا کنید که بتونم بخونم

دعا کنید که قبول شم اونم تهران

بخودتونم بخندید

ممکنه

قبول شدن من تهرانم ممکنه




پ.ن :شبا مامان اینا سریال یوسفو میبینن

منم میبینم

وهرشب دارم برا زلیخا اشک میریزم

و هرشب مامان میگه

من نمیدونم تو چرا اینقد با زلیخا احساس همدردی میکنی

خداییش خیلی گناه داشته

دلم براش میسوزه

شایدم بقول مامان چون حساش بهم نزدیکه اینجوریم

درهرحال که ..........................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد