اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اخبار روزانه

میخوام بنویسم اما از کجا و چیشو نمیدونم

دیروز مثلا روز دختر بود

اما هیچکی بهمون تبریک نگفت

مامان بابا که امروز بعد گفتن من یادشون اومد

پیشیم که هیچی

دوستامم که امسال تبریک نگفتن

خلاصه که هیچی

دیشب با خواهری رفتیم بیرون

خانم فروشندهه میگه خواهرید

خواهرم میگه میخوره خواهر باشیم؟

خانمه میگه کپی همید

ما واقعن؟؟؟

میگه اره خیلی

خواهری میگه اخه چشمای ستاره درشتتره

فرم بینیامون یکی نیست

لبامون ۱مدل نیست

فرم صورتامون اصلا یکی نیست چطور میشه

خیلی جالب بود

ما اصلا شبیه هم نیستیم

اما جدیدا ۱سریا میگن خیلی شبیهید

چمیدونم واللا

۱چیز دیگم دیشب خیلی باحال بود

اصلا هر مغازه ای میرفتیم ۱دختر میومد توش

شروع میکرد به حرف و خندیدنو

خلاصه حال کردن لفظی باهم

تهش فروشنده میگفت هواتون دارمو

۱تخفیف توپول

یا اینکه مجانی جنسو بهشون میدادن

قبلنا اینقد فاحش نبود

اما دیشب اصلا ۱چیز عجیبی بود

دیگه اینکه کلا منم دیشب هیچی نخریدم

بعدش دیگه دیشب باز رگ دپیم زده بود بالا

دیروز امروزم درس نخوندم

بعدش اینکه چندروز پیش ۱خواستگار زنگیده بود

پسره حسابدار ۱ارگان بود

۷تا بچه بودن

خونشونم سمت ما نبود

سر ناهار مامان داشت اطلاعات از صبح تا ظهر خونرو میداد

مامان خوششو نیمده بود و ۱جوری ازشون میگفت

خلاصه گفت بهشون گفتم باز بزنگن که جواب بدم

بابا گفت بهشون بگو نه

۷تا بچن

دختر من نمیتونه از پسشون بر بیاد

یعنی من کیف کرده بودم

خب بالاخره مامان بابا بچشونو میشناسن دیگه

امروزم باز من رفتم پایین

مامان ازاون خنده شیطونیا رو لبش بود

داشت با تل میحرفید

بهش میگم مامان خدایی نگو پول تل چرا زیاد میاد

شما همش داری با تل میحرفی

میگه من؟؟؟؟؟ و من فقط میخندم

بعد بهش میگم خدایی از صبح با چند نفر حرفیدی

شروع کرد شمردن

گفت عمت٬خواهری٬خانم س......٬مادرجون٬دایی محمد٬خواستگار

میگه همشونم کوتاه بوده حتی با عمت ۱۰ مین حرفیدم

من از اینکه حرف من شده بود داشتم میمیردم ازخنده

بعد بهش میگم کی باز زنگیده

میگه لیسانس ای تی داشته

۳تا بچه بودن

اونم استخدام ۱ارگان بوده

خونشونم سمتای خودمون بوده

بهش میگم این از کجاتل مارو اورده

گفت بهش پیله کردم گفته خانم .......

حالا بهشون بگم بیان یا نه

میگم من نمیدونم

اما من مهندس کامپیوتر دوس ندارم نه کامپیوتر نه ای تی

مامان میگه حالا ای تی خوبه ؟برو ۱تحقیق بکن

میگم مامان ولمون کن تازه مدرکشم لیسانسه

بعدم ول کردم اومدم بالا

خداروشکرمامان عصر خونه نبوده

اگرم زنگیده باشه مامان نبوده که جواب بده

دلم نمیخواد دیگه کسی بیاد

هرچند که جدیدا داره واسم عادی میشه و فقط میخندیم

اما بازم دوس ندارم تعدادشون زیاد بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد