اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

باز میزنگه ؟؟!!

بعد از مکالمه نتی ظهر

بهش مسیج دادم

و خیلی محترمانه هرچی از دهنم دراومد بارش کردم

بعدم بهش گفتم همه چی تموم و بای

طبق معمول همیشه وقتی من ناراحتم جواب نمیده

میگه میدونم هرچی بگم اروم نمیشه

ترجیحم نمیده بهم شک ۲۲۰وارد کنه تا اروم شمو رام

خلاصه که جواب پیامامو نداد

حالا برام سوال شده فردا صبح باز میزنگه یا نه

بنظر شما میزنگه؟؟؟؟؟

اگه الان شقی و منیژ اینجا بودن میگفتن شک نکن میزنگه

اما دیگه اوضاع برا من مثل قبل نیست

نزنگتم برام مهم نیست

خداروشکر ۲۱ مرداد ۹۱ شرایطی که همیشه

حسرت بوجود اومدنشو داشتم مهیا کرد

حس خالص من نسبت بهش ناخالص شد

و نبودنشو برام خیلی راحتتر ازگذشته کرد

زنگ بزنه یا نزنه مهم نیست

اما شما نظراتونو بگید لطفا

منم نتیجرو اعلام میکنم

بنظرتون پیشی باز میزنگه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد