اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

انرژی

دلم انرژی برا حرکت میخواد 

انرژی نه 

دلم هول میخواد 

دلم میخواد یکی هولم بده 

هولم بده تا این موتورخفه کرده 

باز راه بیفته 

لجباز هرشب داره لجبازی میکنه 

وای که چقد مقاومت جلوی ۱لجباز سخته 

و همینطور طرف حساب ۱خونسرد بودن 

امشب با خواهری حرف بود تو ماشین 

بهش میگم دیگه با پیشی نمیحرفیم 

میگه چه بهتر٬خداروشکر 

ومن با احساس خفگی تمام

فقط بارونو نگاه میکنم  

و به این فکر میکنم 

که هیچکی نفهمید  

تو دل من چه خبر بوده 

هرچی بوده تموم شده 

الان دیگه فقط حسرت مونده و 

مشتی خاطره  

که اونام داره کمرنگ میشه  

مهم نیس 

فقط نگرانه لحظه هامم 

 که خیلی بیهوده دارم هدرشون میدم 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد