اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

بغض داره خفم میکنه 

کاش خفه میشدم تموم میشد 

نمیگم اونو میخوام نه 

چون وقتیم که مثلا بود من همیشه تنهابودم 

این تنهاییس که داره خفم میکنه 

اینکه ..................... 

پیشی امروز یادم کرد 

اما هیچ عکس العملی نشون ندادم 

پیشی هنوزم دوست دارما میدونستی؟ 

اون پیشیو دوس دارم که مال خودم بود 

اون پیشی که کسی ازم نگرفته بودش 

اون پیشی که اینقد دس دس کردم تا ازم گرفتنش 

اون پیشی که حتی حاضرنشدم ببینمش تا وقتی .......... 

نمیدونستم قراره بشه تمام فکر و ذکرم 

نمیدونستم قرار بخاطرش اینجوری بریزم بهم 

نمیدونستم تا چشم بهم بزنم ....... 

 خدایا چرا این راههاروجلو پای بنده هات میزاری 

همش برا اینکه بهشون بگی بندکیتو نمیکنن مثل ادم؟  

همش برا اینکه بهشون بگی هیچی نیستن؟ 

همش برااینکه روشونو کم کنی؟ 

خدایا همش امتحانه؟ 

خدایا اگراینجوری باشه که من رد شدم 

با ۱دنیا رو سیاهی و ........... 

اخیش ..................... 

بازم شکرت خدایا... 

بازم شکرت........ 

نظرات 1 + ارسال نظر
بابالنگ دراز سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:19 http://khateratekolbe.blogsky.com

میدونم دردت چیه و چه حسی داری
خوب میدونم چی میکشی
فقط اینو بهت بگم که در این برهه بازم قدر خداتو بدون
همه چی میگذره و میره پی کارش
این خداس که میمونه با کلی محبت هاش به من و شما که قدرشو هنوز هم که هنوزه ندونسته ایم
موفق باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد