اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

تموم شد

همه چی تموم شد 

اگه عادت بود تموم شد

اگه هوس بود تموم شد 

 اگه عشق بود تموم شد  

امروز صبح ,۱۱ تیر ۸۹ ,بعد از ۱سال و ۹ماه 

صبح زنگید.خواب بودم 

توخواب وبیداری عقلم دستورداد نباید جواب بدم 

۲باراین اتفاق افتاد 

بار اخرگوشیو برداشتم 

الو 

سلام 

پیشی اینقد عصبانی بود که ......... 

هرچی خواست گفت 

و من .... 

تا اخرساکت بودم 

قرار شد تموم کنیم 

اون میگفت 

و من حرفامو همراه بغضم قورت میدادم 

رسید به اخرش 

در جواب خداحافظش فقط تونستم بگم خداحافظ 

با زدن دکمه قرمز بغضم ترکید 

بغضم ترکیده بود 

زبونم باز شده بود 

 اما پیشی نبود که باش حرف بزنم 

بهش اس دادم  

کاش اقلا این زنگونمیزدیو کم صداتر میرفتی 

اس داده اینجوری بهتره تو راحتتر میشی 

امیدوارم اونیو که میخوای پیداکنی 

بهش گفتم .................. 

مخم پره. پره پره پر 

اره من مقصر بودم 

دیروز مامان اینا برگشتن خونه 

ازرفتنشون حالم خیلی بد بود 

دلم میخواست با یکی بحرفم اروم شم 

به پیشی پناه بردم 

اما جواب اس نداد 

تلمم ریجکت کرد 

بهش گفتم الام میخوام بحرفیم همین الان 

بهم اس داد خرنشو الان نه 

بهش میگم بهت احتیاج دارم 

میگه خیلی خستم نمیتونم بیام بیرون تا بحرفیم 

داشتم میترکیدم 

منم بهش اس دادم لطفا منو فراموشم کن 

خودم خواستم 

اره خودم خواستم 

در هر حال تموم شده 

دیگه پیشی نیست 

من موندم با ۱دنیا خاطره ی ........ 

امیدوارم هرجا هست سالم و خوش باشه 

میدونم نمیتونم فراموشش کنم 

میدونم شده اسطوره من 

اماراهی نیست 

راهی نیست 

پس ................... 

برام دعا کنید که زودتر با این قضیه کنار بیام 

ستاره خانوم دنبال ۱راه برا دور شدن از این همه وابستگی بودی 

حالا وقتشه 

خودتو نشون بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 http://roshanshabnam.blogfa.com

برات خیلی دعا مکنم عزیزم خیلی اپ کردم

مانی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:29 http://maniyeman.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد