اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

روز پدر

امروز با بابا صحبت کردم 

هرکاری کردم روزشو بهش تبریک بگم نشد 

من امسال روز مادرم به مامان تبریک نگفتم 

پس حق ندارم روز پدرم به باباتبریک بگم 

من امسال ۱ دختر بد نامهربون بودم 

اره میدونم 

احتیاجی نیست توام بگی 

اما اینجا اشکال نداره جبران کنم 

بابایی خیلی دوست دارم 

امروز وقتی بام حرف زدی  

وقتی داشتی تهدیدم میکردی عشق کردم 

دوست دارم بابا 

باباییاتو دوس دارم 

دوست دارم کاراتو بابایی 

و اما مامانی درسته یکم دیر شده 

اما الان میگم روزت مبارک 

لنگه مامانو بابام هیچ جا پیدا نمیشه 

میدونم 

همه فهمیدن 

اما من بدم 

ببخشیدم بابته بدیام 

مامانی بابته همه مهربونیات مرسی 

دوست دارم ۱عالمه  

مرسی بابته همه چیز 

مرسیییییی 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
toure شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 http://www.toure.blogsky.com

salam
mamnoon ke be weblogam sar zadi
na man pokhte nistam
etefaghan taze avale raham
roze pedar ro be u va khanevadeh mohtarametoun tabrik migam
u ham webloge bahali dary
osoulan ba in weblogaye sade o tar tamiz o harfe deli kheili hal mikonam
bazam behem sar bezan
tnx

سلام,خوش اومدین.
ازنظر منکه نوشته هاتون بوی پختگی میداد.
خوشحال شدم که به اینجاسر زدید
خوشحال میشم بازم ببینمتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد