اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

دلکم

"دل من بغضتو بشکن  

      غریبگی نکن با من دلکم 

                   ببار مثل ابر بهار دلکم "

چقدرقشنگه که ادم مثل ۱مادر مهربون با دلش حرف بزنه 

چقدر قشنگه که بغلش کنی و بگی غصه نخور دلم همه کسم 

دیشب تو تاریکی شب تو سکوت تو تنهایی تو تختم 

رسیدم به اهنگ دلکم 

بااینکه بندرت پیش میاد که من حواسم با خودم باشه 

اما دیشب فکرم و حواسم مال خودم بود

شنیدمش 

به دلم نشست 

این اهنگو من خیلی وقت پیش شنیده بودم 

اما دقت نکرده بودم 

با دلش حرف میزد  

داشت ارومش میکرد 

"غصه نخور ای دل بیکسم"  

" رسم دنیا بی وفاییه دلکم "

"  اونیکه دل تورو شکسته ........" 

دلامون برا هممون مهمن 

بخاطر دلامون خیلی کارا میکنیم 

بخاطردلامون تلاش میکنیم 

بخاطردلامون دعوا میکنیم 

بخاطر دلامون دل میشکنیم 

بخاطر دلامون گناه میکنیم 

بخاطر دلامون از " خدا "غافل میشیم 

از همون خدایکه این دلو تو سینمون جا داده 

اما گاهی به هیچ جا نمیرسیم هیچ 

راهی برا جبرانم نمیزاریم 

یعنی دلمون اینقد مهمه 

اینقد مهمه که بخاطرش گاهی غرورمونم بذاریم زیر پا 

اینقد مهمه که بخاطرش اشرف مخلوقات بودنموببریم زیر سوال 

نمیدونم.واقعا نمیدونم 

اما از خدا میخوام کمکم کنه 

کمکم کنه که برا خدام,خودم,غرورم ودلم همیشه ارزش قایل باشم 

و هیچوقت هیچکدوموفدای بقیشون نکنم 

جز اینکه همرو فدای صاحبشون یعنی خدابکنم 

خدایا ازت میخوام کمکم کنی 

میدونم کمکم میکنی 

میدونم که خودم گاهی از پسش برنمیام 

دلم میخواد اون لحظه هام کمکم کنی که بتونم 

ازت میخوام خدایااااااا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد