اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

باز

بازمن دلم هوای دوستیو کرد که هیچوقت نداشتمش 

میدونم خلم,زیادیم خلم 

اما ........................................ 

خب من همیشه حسرت داشتم اون دوسته خاصو داشته باشم 

اما هنوزاون دوست وپیدانکردم 

اخرشم اون دوست وپیدا نمیکنم 

همونی که نمیدونم کیه 

اما از ته دل دوسش دارم  

همونو میگم.

میترسم اخرشم پیداش نکنم. 

دوست دوست داشتنیه ناشناخته زودترپیدا شو.

نظرات 3 + ارسال نظر
ی جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 15:27

الان این پستی نوشتی هر کی از راه برسه میاد کامنت میذاره: من دوستت میشم!!!! من همونم!!!!!!!

نخیر
من دوسته ناشناختمو میتونم بشناسم

امین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:28

و باز هم سلام
امیدوارم پیداش کنی
فقط بگو چه شکلیه چه نگیه تا ما هم بگردیم دنبالش
نکنه شوهر ایندتو میگی

سلام
منم امیدوارم پیدابشه.
درحال حاضرشوهری منظورم نیست,منظورم دوسته.
مرسی ازهمدردیتون باهام.

مردی که می خندد شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:34 http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام..
ما که پیدا نکردیم...

سلام
انگارمیخوادپیدانشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد