اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

بالاخره

ازاول شهریورتاحالادنبال مانتومورد علاقم بودم. 

اخه من سخت خرید میکنم 

بدپسند نیستم 

اما قبل خرید1تصوردهنی ازش دارم 

وقتی میرم خرید میگردم دنبال تصورم. 

اوایل شهریور 1مانتودیدم 

که هم ساده بود هم راحت و هم شیک  

ومناسب برا دانشگاه

اما اون رنگی که من میخواستم نداشت 

یعنی درواقع 1ازش بیشترنداشت اصلا 

کاریش نمیشدکرد 

ازاون موقع هرجاکه بنظرم میتونستن شبیه اون مانتو داشته باشن گشتم 

 اما پیدانکردم 

بامامانی به این نتیجه رسیدیم که بریم پارچه بخریم 

مامانیم گفت برام میدوزه 

رفتیم دنبال خرید پارچه 

کل پاساژو گشتیم اون پارچه ای که میخواستم نبود 

کم شانسی وحال میکنین 

مامان گفت بیخیال این مانتو بشو 

شاید دیاردانشجویی بتونی اونو پیداکنی 

قرار شد 1مانتودیگه بخریم 

دیشب رفتیم خرید 

بالاخره بعدکلی گشتن خواهرجونی 1مانتو برام پیداکرد گوگولی 

 تقریبا همون مانتو که پسندیده بودم با این تفاوت که: 

اون جلو بسته بود 

این جلو دکمه داره. 

راستی دیشب 1چیردیگم خریدم 

چندوقت بود دنبال 1دامن کوتاه قشنگ بودم 

دیشب پیداش کردم 

وقتی دیدمش ناخوداگاه یاد دامن کوتاه بچیگیام افتادم 

اتفاقامامانم یاد اون افتاده بود

اخه هم بادامنه خاطره زیاد دارم هم عکس خیلی دارم ازش 

اونوقتا خیلی دوسش داشتم هنوزم نگهش داشتم 

دیشب کیفم دیدم 

از این کوله ساده ورزشیا که نمیدونمم اسم خاصی داره یا نه 

خلاصه گفتم اگه قیمتش خیلی نباشه میخرم 

رفتم از اقاهه میپرسم قیمت کوله هاتون چنده؟ 

نگام میکنه میگه 25 هزارتومن 

از مغازه میام بیرون,میشینم تو ماشین  میگم: 

فکر کنم فکر کرد گوشام مخملیه 

اخه اصلا نمی ارزید 

حتی اگه مارکدارم بود که نبود بازم اینقدرنمی ارزید 

تودلم به اقاهه گفتم بشین تا ازت بخرن 

اینم از خریدای دیشب ما. 

خبر دیگه ایم نیست 

ما همچنان تنهاییم 

داریم به این نتیجه میرسیم که 

دوستیه دوستامون همه دوستیه خاله خرسس. 

اما هیچکس وهم که نداشته باشیم بازم
اول همه خداروداریم 

بعدم ش..

نظرات 2 + ارسال نظر
آقاپسر چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 http://aghapesar.com

بعدم ش...

سلام
خوش اومدید
اره اول خدا
بعدم شم.

امین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:00

سلام دوستی
خوشحالم که 3 بار نظر دادم

یکزره از خودت تو وبلاگت تعریف کن
اسم ؟ سن؟ محل زندگی؟ و ............
با تشکر

سلام
نظراتتون باعث خوشحالی منه
چشم
پستام ۱چیزایی گفتم اما بازم میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد