اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

گاهی...

گاهی از همه چی فراری میشم 

گاهی دنبال بهونه وبهونه گیری میگردم 

البته از این گاهی ها برا همه مخصوصا ماها همیشه هست 

اما گاهی هایی که من الان دارم میگم غیراز اون همیشگی هاست. 

اره باز من شدم ۱دختربچه بهونه گیر 

یکی نیست بمن بگه توکی خوب بودی که حالا باشی 

بخدادست خودم نیست انگار 

روحرفا وبرخوردا حساسم  

ازاین دخترای خاله زنک نیستم 

 و معمولا سرم بکاره خودمه  

سعی میکنم به کسی کاری نداشته باشم 

سعی میکنم حرمتم و با ادما حفظ کنم 

کسی ونرنجونم 

امابرعکس بقیه .....................

خب حق دارم از ادمایی که بام بد برخورد میکنن دلگیر بشم 

خب حق دارم وقتی با همه درست برخورد میکنم انتظارداشته باشم اونام بام درست برخورد کنن 

و وقتی بام درست برخورد نمیکنن انگار از درون میشکنم 

حالم گرفته میشه 

از زندگی واز زندگی کردن فراری میشم 

از این دنیا فراری میشم 

تمام ذهنم سوال میشه که من چرا مجبور بزندگی با این ادمام 

خب همه اینها باعث میشه من بد بشم 

باعث میشه زودرنج بشم 

باعث میشه بهونه گیر بشم 

نمیدونم شاید منم در نظربقیه رفتارام همه بد باشه  

خب من اینجوریم دیگه 

من اینجوریم و اینجور رفتار و میپسندم 

بنظرم این رفتار درسته  

پس من به این رفتار و به این عقیدم ادامه میدم م م م

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان از شیراز یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:20

سلام
خسته نباشید
بازهمخدا توفیق داد به وعده ام عمل کنم
ولی از دنیا دلگیر نباش خداوندو یاد کن تا ارامش داشته باشی

سلام
واقعااگه خدانبود اوضاع ما چی میشد؟
مرسی که بهم سرمیزنید
باعث افتخار منه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد