اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

استرس

راستش کلاسا داره شروع میشه 

بایدکم کم اماده برا رفتن به دیار غربت بشم 

تو کل این مدت وقتایی بود که باتمام وجود دلم میخواسته اونجامیبودم 

دلم تنهایی های اونجا رو میخواسته 

دلم دخترانگی های اونجارو میخواسته 

دلم میخواسته الان اونجامیبودم و دلتنگ خونه 

دلم میخواسته اونجا بودم وکلی پروژه وکار داشتم 

دلم میخواسته اونجا باشمو صبح تا شب کلاس برم  

دلم میخواسته همه بهم زنگ بزنن بگن دلمون تنگ شده  

دلم میخواسته ازراه دورخودمو براهمه لوس کنم واونام نازموبکشن

دلم میخواسته ۱وقتایی از فشار کارهام توان و نیرو برام نمونده باشه  

دلم میخواسته پیش دوستایی باشم که هیچکی نمیتونه جاشونو پرکنه

دلم تخت اونجامو میخواسته که برم بالاشو با کلی دغدغه بیخیال دراز بکشم  

اما الان انگار نمیحوام برم 

انگارترس دارم 

انگارباره اوله که میخوام برم 

استرس گرفتتم 

استرس رفتن 

ازهمون استرسا که باعث میشه روز رفتن با همه دعوام بشه 

اما الان استرسم بیشتره 

کلی موضوع برا استرس وجود داره 

راستی امروز بعد۲هفته با دراکولا حرفیدم 

اما کوتاه 

برا دقایقی از استرسام دورشدم اما سرش خیلی شلوغ بود 

گفت این چندوقته نخواسته بام بحرفه که باعث رنجشم بشه 

خبر نداره که باعث رنجش که نمیشه باعث سرحالیم میشه  

اما حتی صحبت با دراکولام باعث نشد من از استرسم فاصله بگیرم  

جزبرای لحظاتی

خلاصه که چیزی به سفرمانمونده  

وماهم پرازاسترس رفتن و............

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان از شیراز شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:39

سلام
خوشحالم که با وبت اشنا شدم امید که خوانند ه خوبی باشم برات

سلام
خوشحالم که ۱دوست جدیداومده اینجا
وامیدوارم بازم بهم سربزنه
دوست جون خوش اومدی

امین یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:04

سلام

خوبی
تازه با وبت اشنا شدم
راستی کجا درس میخونی؟

من که تا سال پیش قزوین درس میخوندم


راستی رفتی دانشگاه اپ میکنی؟

سلام
خوش اومدی دوست جون
من تودل کویردرس میخونم دل کویر
بله این وب قراره توسال تحصیلیم اپ بشه
وهمیشه خوشحال میشم که دوست جونام بهم سر بزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد