اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ترم ...

سلام 

دیشب اولین شب قدرامسال بود 

من هم شبای قدروخیلی دوست دارم  

هم خیلی بهشون اعتقاددارم 

۲سال بود که شبای قدر بهم اونجوری که بایدحال نمیداد 

بدشانسیه دیگه, 

اینجورشباادم سرش بابنده های خدا شلوغ میشه 

مثلا دیشبم من کلی مشغله داشتم 

بایدانتخاب واحدمیکردم. 

کارمم به مشکل برخورده بود 

اصلافکرشم نمیکردم انتخاب واحدم به این محشری بشه 

البته محشرکه چه عرض کنم.... 

تعطیلیام 4شنبه وشنبه ست 

بدترازاین ممکن نیست, 

تازه 5شنبه وجمعه درس اصلی دارم 

این ترم خونه اومدن یعنی غیبت کردن. 

خب لااقل ازاستادم راضیم 

البته جوجه روبایداخرپاییزشمرد. 

امادیشب من خوشحال بودم 

هم باافتاب همگروهم هم بااستادی که میخواستم کلاس دارم 

راستی خوابگاهمم عوض کردم 

همگی باهم رفتیم 1خوابگاه جدید 

یکی از مزیتای اینجا داشتن سیستم واینترنته 

اینم خلاصه این چندروز من 

راستی هنوزازهیچ کدوم دوست جونا خبری ندارم 

اماالان دیگه نگران دراکولام 

اما انگارکاریش نمیشه کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مانی پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:48 http://maniyeman.blogsky.com

سلام سلام ستاره.........خوبی
خسته نباشی جوان...انتخاب واحد همیشه سخت ترین کار دانشگاه است

سلام,مرسی
راست میگیدکارسختیه مخصوصااگر۱استادخاص مدنظرت باشه,
اماتاحالا همیشه خوب انجام شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد