اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

مرسی

امروز بنانه اومده بود خونمون  

بنانه نی نی خواهرجونیه.

اون وسطاکه داشتم باش بازی میکردم حس کردم دست چپش تکون نمیخوره 

وای انگار دنیا روسرم خراب شد 

دقت کردم اما حدسم درست بود 

دست که بدستش میزدم جیغ میزدوگریه میکرد 

خیلی بدبود 

اخه نی نی ۴ماهه اگه دسش چیزیش بشه خیلی بده 

به خواهرجونی نگفتم اما مامانم که فهمیدگفت: 

انگار دستش بی حرکت شده 

کل قضیه ۲ ساعتم نکشید اما من مردم وزنده شدم 

کلی باخداجون حرفیدم  

وسرانجام مثه همیشه خدابامهربانی ازم پذیرایی کرد 

الان بنانه دستش خوب شده 

انگارمعجزه شد 

خداجونه دیگه 

بزرگیشو همیشه بهمون نشون میده 

درهرحال خداجونه خودمه 

بداشتنش افتخارمیکنم 

دووووووووسششششش دارم 

  خداجون مرسی که امروز برام معجزه رخ دادی 

خداجون مرسی که یادم اوردی همیشه باهامی  

خداجون مرسی که هستی  

خداجون مرسی که دعوتم کردی 

خداجون مرسیییییییییییییییییییییییی 

خیلی دوست دارم خیلی خیلیی خیلییی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سانیا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:49 http://www.banuye.blogsky.com

سلام ستاره خانوم
خوبی
همیشه آرشیو کوچولوت رو خوندم
خیلی از آشناییت خوشحالم عزیزم
خوشحالم که حال بنانه نازنین خوب شده...راستی معنی اسم این کوچولو رو خیلی دوست دارم بدونم....

سلام سانیاجون
خیلی خوشحالم که اینجامیبینمت و
خیلی خوشحالم که بانازنینی مثل شمااشنا شدم
مرسی عزیزم,راستش اسم نی نی بنانه نیست ما گاهی صداش میکنیم بنانه.
اسم اصلی نی نی,بهاره ست.

یک دانشجوی متقلب چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:05 http://taghaliob.blogfa.com

خدا رو شکر که دستش خوب شده

واقعاخداروشکر
ممنون ازلطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد