اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

پیشی

دلم تنگ شده. 

دلم برا پیشیم تنگ شده. 

پیشی که باوجود اینکه مال من بود اما هیچوقت مال من نبود. 

دلم تنگ شده برا اینکه پیشی صدام کنه جوجو. 

دلم تنگ شده برا شیطونیاش. 

دلم تنگ شده برا جلسه هاش. 

دلم تنگ شده برا وقت نداشتناش. 

دیشب داشتم خل میشدم که ...... 

اما وقتی خودم همه رومجبور به انجام کاری میکنم دیگه حق ندارم دلتنگ بشم. 

من حق دلتنگی ندارم. 

خودم خواستم.خودددددددممممممممممممم. 

حالام باید پای حرف وتصمیمم بمونم. 

اما اینو نمیتونم انکار کنم که دلم برا پیشی تنگ شده. 

پیشی دلم برات تنگ شده. 

دلم تنگ شده برا پیشی که مال خودخودجوجوبود . 

دلتنگ پیشیممم. 

دلتنگم. 

اماکاریش نمیشه کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مانی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:41 http://maniyeman.blogsky.com

سلام خانوم گرفته........حالا شدی مثل من بی خیال....... میگذره و تو فقط خاطره ها رو ورق می زنی مثل من...خاطرره هی شیرین و تلخ..موفق بشی

بلهههههه
چون میگذرد غمی نیست.
خوشحال میشم بازم بهم سربزنید.

علیرضا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 http://www,yeganehmonji.blogfa.com

سلام.
به نظر من تا هنوز پست های وبلاگت زیاد نشده یک وبلاگ هم توی بلاگفا باز کن(نظر شخصی من این هست که کار با سرویس بلاگفا راحت تر هست+قالبهاش بیشتر و راحت تر پیدا میشن و همچنین با قرار دادن وبلاگت توی لیست بلاگفا بازدید هات خیلی زیاد میشن)
یک سایت اپ لود عکس هم به شما معرفی میکنم تا عکس های وبلاگتون رو اونجا اپ لود کنید(با شرایط بسته ای انترنت دز ایران سایت اپ لود عکس بدون محدودیت زمانی سخت پیدا میشه)
www.aksupload.ir
اینم یکی دیگه:www.gigaimage.com

خیلی متشکر
راستش خودمم با بلاگفا راحتترم.
شایدم اسباب کشی کردیم به اونجا,
بازم ممنونم هم بخاطرحضورتون هم راهنماییاتون.
بازم سربزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد