اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

سیستم

دیشب صحبت سیستمم بود, 

مامان اینا داشتن میگفتن: بنده ماهی 1بار بایدویندوز عوض کنم, 

بهشون خندیدم گفتم :اصلنم اینطورنیست. 

سیستمم حالش خوبه,فقط1کم خیلی ویروس گرفته 

وگرنه هیچیش نیست. 

اما.... 

امروز ویروساکاردستمون دادن,  

سیستم خان قهر کرده, 

اصلن قاطی کرده.

خب من نمیخوام م م م 

حالا بایدچکار کنم ؟

یعنی بازبدم ویندوز عوض کنن برام ؟ 

وای خدااااااااااا 

نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:04 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

من که گذاشتم ویروسا قشنگ توش حال کنن!
تازشم خودت عوض کن
کاری نداره ها

متاسفانه بلد نیستم.
اما امروز بایکم پیله گری سیستم جون بام اشتی کرد.
میگم سیستم خوبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد